Om oss

Vi är den lilla skolan med eleven i fokus. Vi utbildar dig som aldrig kört tidigare, eller dig som har övat mycket hemma och bara vill finslipa körningen inför körprovet. Oavsett vilket är du varmt välkommen att kontakta oss på Örebro Trafikskola.

Vi har utbildningar för Bil (manuell- och automatväxlad), Moped, Teori- och Handledarkurs samt Riskutbildningar B (Riskettan och Risktvåan/ Halkan). Vi erbjuder även intensivkurser.

Läget på Norr City i Örebro är optimalt med närheten till Resecentrum. Placeringen är även utmärkt då vi har nära till varierande övningsområden.

Vi erbjuder individanpassad utbildning och extra stöd till dig som har svårt för teorin eller körningen.

Vi följer STR:s, (Sveriges Trafikskolors Riksförbund) praxis gällande återbetalning och reklamation. Våra bilar är utrustade med alkolås.

Amer Karanouh

Trafiklärare B, Utbildningsledare, Intro, AM, Risk1 B, Risk2 B, MopedKlassII,